• Tlf. 50 50 37 73
  • Email: kontakt@sikkereshop.dk
  • Login

Reklamation

REKLAMATIONSRET Når du handler på en hjemmeside har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Netbutikken refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Billigste forsendelsesmulighed skal benyttes.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til Butikkens adresse som er :  Når du returnerer varen, bedes du angive følgende:

en tydelig beskrivelse af fejlen samt tydelig markering af dit navn og din adresse. (Gerne vedlagt kopi af din faktura)

Bemærk  Du kan ikke ofrvente at butikken modtager pakker sendt pr. efterkrav med mindre du selv afholder udgiften til forsendelsen..

FEJLLEVERING

Skulle netbutikken have sendt en forkert vare, beder vi dig om omgående at tage kontakt til forretningen, for at returnere varen. Returpakker kan ikke forvente at blive modtaget hvis de sendes som efterkrav.

Evt. tilbagebetaling vil ske senest 3 hverdage efter modtagelsen af en returvare

Log ind Ansøg om medlemskab Handelsbetingelser
Array